dagens outfit

här kommer dagens istället. som jag skrev i inlägget innan så var jag ledig idag så jag och gustav passade på att mysa lite imorse innan vi gick upp, barro fick också vara med :D sen tog jag en löptur med barro. det var ganska jobbigt med tanke på att jag vart förkyld och inte tränat på ett tag men snart är jag igång igen :D sen åkte vi in till stan och käkade lunch på Plaza. guuu så gött :D svängde förbi H&M en sväng med, hade en rabattcheck på 250 kr där. hittade en stickad tröja, en tee, en bodylotion och DEN skinvästen :D

ikväll blir det grill med tanke på det fina vädret :D sen ska vi bowla!


blus - H&M, kavaj - H&M, jeans - H&M (wtf, allt är från H&M :P), skor - ellos.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0