skillnad?

nu har jag gymmat regelbundet sedan augusti förra året och var sugen på att se resultatet. bilderna jag jämför med är inte nya men inte heller gamla men jag vet att det va så jag såg ut innan jag började. skillnaden är inte jättestor eftersom jag inte va tjock när jag började men nog syns det att jag tränat :D magen är plattare och benen är smalare. något som inte syns på bilddern är att "kärlekshandtagen" på sidorna snart är borta med :D
grejen är ju den att jag inte väger mindre, kroppen har bara blivit fastare :D

detta är jag nu och för 3 år sedan, precis när min behandling börjat.





och detta är jag nu och för 2 år sedan, några månader efter att behandlingen slutat.




den gula bikinin är nyinköpt från H&M :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0