shorts

jag vet att jag tjatar om vår men jag vill ha vår nu nu nu!
hittade ett par ljuva shorts på HM idag som fick bli mina för endast 199 kr :D västen jag har på mig är också ny, sjukt snygg! kommer vara hett med romantiska plagg i vår/sommar bland annat.

jag älskar ju mode och kollar in olika modebloggar flera gånger i veckan för att få inspiration samt kollar runt på olika hemsidor typ HM, nelly, asos osv.

vet dock inte om det vita linnet jag har inder är så snyggt men jag orkade inte byta :P är liiite skeptisk till skorna just till den outfiten, men men, orkade inte byta dom heller :P










Kommentarer
Postat av: Linda

du är sjukt snygg! :)

2011-03-08 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0