jobb, solhets och glasögon

nu drar jag snart iväg till jobbet, eller ja, om typ en timme. har haft ganska tråkigt hemma själv, ingen barro att ta hand om men han kommer hem igen ikväll :D har saknat honom.

idag åker jag till jobbet i en snygg sommarklänning med bälte i midjan. onödigt att "klä upp sig" kan man ju tycka men som sagt, jag har haft lite tråkigt :P sen ska jag ju faktiskt vistas utomhus när jag åker dit och hem, höhö.

vet inte om jag sagt det tidigare, men guud vad jag gillar mina glasögon :D speciellt när jag har håret uppsatt. ett stort pluss är ju att man ser bättre också :D märkte under en praktik på sjukhuset att dom va bra att ha för när man står vid fotändan på patientens säng och sa se vad det står på skärmen vid huvudändan (om det finns en sådan skärm) så var det svårt att se. problem solved!

jag rä inte heller speciellt bitter för att jag ska jobba nu när set är så fint väder. här i lkpg är det ändå långt till nått sol och bad ställe sen så har jag tröttnat så på solhetsen och all hets om att man ska bli brun på sommaren. sola kan man göra när man känner för det och inte bara för att! helldre blek än cancer...en gång till.


klänning - gammal från Gina Tricot
bälte - gammalt från Carlings












håret ser ut såhär idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0