trött

just nu är jag så sjukt trött! slumrade till på soffan förut och vaknade när gustav kom hem. om jag nån gång sagt att det varit mycket att göra på jobbet så glöm det, igår och idag har det vart mycket att göra på jobbet!

nu ska jag snart laga mat iaf så blir det klart innan barro måste ut. en långpromenad ska han ha också. sara va ju så snäll och gick ut med honom förut så jag slapp när jag kom hem :D just idag efter en sånhär arbetsdag så kände jag verkligen inte för att gå på långpromenad direkt efter jobbet.

tycker att ni borde ladda ner aftonbladets podcasts och lyssna på Historien om ett brott. mycket intressant. jag håller på att lyssna på andra avsnittet nu, vilket handlar om ett styckmord (det första handlade om ett rån på gotabanken i stockholm). lyssna!

nej, mat var det va...

bjudet på en bild från den bästa sommaren hittills i livet nämligen sommaren -06. gungar utanför stugan i Vimmerby, första dagen på Hultsfredsfestivalen :D



btw, hoppas ni gillar min nya design lika mycket som jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0