SOL!

strålande sol ute :D ME LIKE A LOT! var i skolan 8.15 imorse för en föreläsning, den va helt okej. sen när jag kom hem käkade jag lite fort, gustav va hemma med på sin håltimme så det va en trevlig överraskning :D sen drog jag på mig träningskläderna eftersom jag ändå ska träna ikväll och tog en långpromenad med barro i solen :D följde gustav en bit till skolan innan han va tvungen att hoppa upp på cykelt och cykla iväg. barro blev såklart helt till sig när gustav sa hej då, som avnligt :P morrar, hoppar och skäller när man säger hej då :P gick i nästan en timme och när vi nästan va hemma så fick han ett tokcryck. sprang fram och tillbaka över trottoaren, framåt så långt kopplet räckte, ut i leran, grävde osv. sen ser jag på han hur han satsar för att hoppa upp på mig. "NOOOOO min jacka" tänkte jag och fick han att inte hoppa :D en lång pinna skulle han ha med sig också men den trampade jag av till hälften för jag ville inte att han skulle skita ner mina träningsbyxor :P

nu blir det väl att fortsätta plugga lite, har inte så mycket kvar så det vore gött att få det gjort :D


dom lila brillorna åkte på :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0