snö

vilket jäkla skitväder! går knappt att ta sig fram med cykel så idag har jag köpt ett fritidskort så jag iaf kan ta mig till gymmet för dit ska jag bara! :D halkat på cyklen och jag gjort också så mitt underben är blått, vet inte om jag skrev det sist? kommer inte ihåg :P

var his kiropraktorn idag och det gick bra. nu ska jag inte dit förrns om 2 månader så det går åt rätt håll :D ska även börja springa lite utomhus (när snön försvinner vill säga) så det känns kul :D slippa springa på ett löpband, såååå sjukt tråkigt!

praktik på måndag då och 5 veckor framåt. första veckan på dialysen på US och resterande 4 veckor på ett äldreboende i centrala norrköping :D ska bli kul! skönt att komma bort från alla föreläsningar. tycker inte dom har varit så bra den här kursen, tråkigt!

nej, nu har det slutat snöa för en stund så vi ska passa på att gå ut med barro :D



min lilla sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0