promenad

kom nyss in med barro. ikväll stannade han inte så mycket så det blev mer en powerwalk, det gillar vi :D 20-25 min va vi ute. detta är en bra kvällspromenad för mitt i veckan när man är trött och ska upp till skolan så får han sina långa promenader på dagen och bara en liten kort så han får kissa på kvällen.
släppte han lös en stund också och kastade snöklumpar åt honom så han fick springa av sig :D man ser verkligen hur kul han tycker det är!
därför så har jag nu lovat mig själv att även på vardagskvällarna så ska han få en längre promenad. det är ju så skönt när man väl kommer ut (om det inte regnar eller är snöstorm) :D

gustav är iväg och småfestar nånstans och varje gång han är ute (vilket inte är så ofta) så orkar alltid jag sitta upp längre :P går inte och lägger mig förns efter 00 :P när han väl är hemma brukar jag vara helt slut innan 23, konstigt!


skämmer bort matte med massa pussar <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0