ett till

inspirationen flödar. något som kommer vara riktigt hett i vår/sommar är den vita kavajen! kommer att inhandla en sådan så fort jag kan och då fort jag hittar den perfekta! än så länge har jag inte gjort det :/

t-shirten kan man ha istoppad i shortsen eller utanpå. istoppade så blir det snyggt med ett tanfärgat bälte i midjan :D

att matcha flera olika vita plagg kommer också det vara riktigt hett. ljusa romantiska färger går hem, men även väldigt färgglatt. tror dock att jag kommer köra mer på det romantiska :D



kavaj - ?
tee - monki
arband - H&M
höga jeansshorts - carlings
pilotbrillor - gina tricot
klackar - have2have.se (skohimlen för min del!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0