easy tone

har vart inne på stan en sväng och hämtat mina glasögon :D jag är supernöjd! tycker verkligen att jag passar skitbra i dom! kommer dock ta tid att vänja sig, man ser allt så annorlunda. kommer ihåg när pappa skaffade glasögon och han sa att det va som en kant framför så när han skulle gå upp för typ en trottoarkant så lyfte han fötterna jättehögt och precis så är det :P

eftersom jag har köpt gymkort nu och ska skaffa ilägg så att jag ska kunna träna så mycket som jag vill träna så har jag funderat ett tag på nya träningsskor. dom jag köpte för ett tag sen är inte sköna och inge vidare alls så nu har jag fått göra rent mina löparskor :O gick förbi staduim när jag ändå var på stan och provade reeboks nya easy tone (ni vet dom som dom gör reklam för, dom som man ska få en snygg rumpa av genom att gå i?). kan säga att jag var helt fast när jag satte foten i ett par! det kan vara dom skönaste skorna jag någonsin ägt och jag överdriver inte :D så dom fick följa med hem :D funderar på att köpa ett par till så man kan ha ett par ute och ett par inne :D men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0