bio

hämtade skorna förut och jag är kär, igen! skor is my passion :D

var på stan en sväng med sara idag med. hon skulle köpa cheapmonday jeans men den affären va stängd. gick till gina där sara sett nån tröja hon ville ha. som alltid så hittade jag också lite smått och gott :D en tunn långärmad tröja med blommor och små knappar på framtill, en ring formad som en rosett och örhängen. gina har jättefina smycken :D

blev ett väldigt hastigt hej då till gustav när jag kom tillbaka till från stan :( saknar honom redan! men vi ses ju snart igen :D

bio blev det ikväll med. "i rymden finns inga känslor" tror jag den hette. den var helt klart sevärd och över förväntan! kan kanske bero på att svenska filmer sällan är jättebra :P

har en fullspcäkad vecka framför mig. jag ska vara i skolan, förbereda en kommunikationsövning, skriva klart en rapport och sedan förbereda mig inför rapportseminariet på fredag, jag ska gymma, hinna träffa gustav och sen gärna hinna ta hand om mig själv där emellan. just det, tvätta ska jag göra imorgon bitti med.
veckan efter ser lika dan ut typ fast då ska jag tentaplugga istället för att skriva rapport.
detta är vad man kallar rivstart i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0