100912

snart kommer gustav och barro hit :D vi ska gå ut på en promenad och sen ska vi fixa käk. ska träna ikväll men dom stannar tills jag är hemma igen och då blir det nog en promenad till :D

igår när jag kommit hem från norrköping så låg jag på soffan hela dagen och kvälln i princip, det va såå skönt :D kollade bl.a. på The Aprentice som går på 8an, det var lite kul att se :P

idag har jag tvättat, städat och handlat så nu ska jag inte vertikalt läge i soffan (igen) och käka lite godis :)

som ni säkert sett på en del bilder nu så äääääääälskar jag att mitt hår i toffs :D har ju inte kunnat sätta upp det på över 2 år så nu när jag kan så har jag det så typ hela tiden :D
är kär i mina glasögon med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0