praktik

idag gör jag första dagen på praktiken :D kommer bli jättekul! börjar 13.30 och slutar 21.30. har höga förväntningar på dagen, dock så kommer jag nog mest bara hänga på idag för att få koll på rutiner och avdelningen och lära känna min handledare :)

har läst ut Chockvågor, sträckläste 288 sidor under typ 10 timmar i måndags sen läste jag dom sista 70 sidorna igår morse.
tog en promenad till stadsbiblioteket i lkpg för att låna Utbrytare (den fanns inte på HumSam på campus) och sedan möta upp gustav på stationen :D
än så länge så tycker jag nog att Chockvågor är bättre. böckerna får en verkligen att tänka till och jag kan rekommendera att läsa dom!
för er som inte vet så är båda böckerna skrivna av Tony Olsson och om det nu undgåt någon så var han med vid polismorden i malexander.

nej, om man skulle dra andra kapitlet i Utbrytare innan det är dags att dra iväg till US :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0