gymma

nu ska jag dra till gymmet :D ska biffa till mig lite :P
hade inget att göra medans maten smälte så jag tog lite bilder med självutlösaren som jag nyligen hittat på kameran :P det spårade lite i slutet, haha!

detta var nog den anda seriösa :P



och jag som trodde att min högerarm var mer biffigare än den vänstra :P
ljuset kanske?



okej, denna va lite seriös också



puss på jürgen, haha!



sen kom en rad försök till en bra hoppbild, jag failade totalt!







här timade jag ju rätt bra, men hade jag blixt på då? självklart inte! utan blixt så måste man ju stå helt stilla om det ska bli bra. vad tänker jag med ibland?











sista försöket så kom jag på att jag borde hoppa från soffan. dock kom jag även på att om jag hoppar uppåt som kommer nog bara fötterna med, så jag hoppade framåt :P fast det ser mer ut som om jag trillade ner, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0