skärpning!

nu är jag irriterad! så fort en tjej i dagens samhälle visar självkänsla och självförtoende så är andra tjejer där och klankar ner på en och detta av ren avundsjuka! varför kan inte bara tjejer börja stötta varandra istället för att arbeta emot varandra och försöka få andra att må dåligt?
jag läser ju många bloggar och det är verkligen inte bara jag som reagerat!

bara för att jag lägger upp en bild på mig själv i tränings-bh och träningsbyxor innan ett gympass så är det en fjortisbild? WTF! ni borde ta efter mig istället för att klanka ner på mig och min självkänsla! som sagt, det är bara ett bevis på avundsjuka men jag kanske ska ta det som en komplimang istället?

själv så tycker jag det är jätte peppande att se och känna reultat från gymmet, det gör att jag fortsätter och känner mig motiverad :D

så, här kommer en till bild :D and I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0