lugg

fan! det är inte bra att sitta hemma ensam innan en praktikdag för man har absolut ingenting att göra. kollade igenom lite bilder där jag hade lugg och vips så fick jag den briljanta idén att klippa en ny. först försökte jag mig på en snelugg men det såg förjävligt ut! sista räddningen blev en vanlig rak lugg. fördelen är ju att jag alltid annars har allt hår bakåt i en toffs så om jag inte rivs så är det ju bara att dra bak det och låta det växa, no big deal :D

här är resultatet. bilderna är kanske inte jättebra med tanke på ljuset men dom får duga.







fastnade inte på några seriösa bilder idag. ser också att jag måste börja använda det ljusare pudret, jag är blek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0