utekravallen

i fredags var det dags för utekravallen. slutade praktiken en timme tidigare vilket passade alldeled utmärkt :D cyklade till systemet och sen hem. hann till och med sova i en timme :D

åkte hem till zandra runt 17 och käkade, matilda va där också. sen drog vi till Colonia på förfest. blev 3 olika förfester :P drog upp till kravallen vid 21.30 för att ta en stämpel men man fick tydligen inte komma in igen om man gått ut så jag och en till bestämde oss för att gå in, det va happy hour där inne så man fick cider/öl för 15 kr :D
kan ju säga att detta va den absolut roligaste och bästa kravallen jag vart på :D och jag som trodde att inget kunde slå DÖMD men ack så fel jag hade :D och tur med vädret hade vi med, inte en droppe regn :D det kom dagen efter istället.
kan inte alla kravaller vara som denna? alla hade verkligen skitkul! jag, sara, zandra, anna och alla andra vi va med där inne.


bong




på väg till kravallen


en del av området, utanför Kårallen


kul kväll!



lägger in resten på facebook, gå in där och kolla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0