tråkigt!

fyyyy fan vad tråkigt jag har haft det idag :O legat på soffan och kollat på dokumentär, serier, läst bloggar och kollat facebook om och om igen, usch!
dock har det vart sjönt med en lugn dag utan plugg eller nått :D på söndag ska jag plugga lite efter praktiken eftersom jag har tentan på måndag eftermiddag. ska läsa lite i min omvårdnadsbok om vad man kan göra i olika situationer.
tentan går ut på att jag blir tilldelad en patient som jag ska samla in data kring och sedan komma på olika omvårdnadsåtgärder man kan utföra och då kunna motivera varför.

blev inget stan förut heller, det va stängt :(

får väl fortsätta ha tråkigt i nån timme till innan jag ska lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0