springa?

imorgon så ska jag och sara bege oss ut och springa. kanske zandra vill vara med också? får ta och fråga :)
dock blir det bara 2,5 för att se hur min höft mår. idag har jag inte kännt av den så att jag gått och tänkt på det :D hoppas det går bra imorgon annars är jag halt i en vecka till :(

påminn mig att jag måste börja skölja mer mer flour också. tandläkaren har ju sagt att det kan göra ont ibland när man äter för att emaljen är tunn och inte för att man har hål. min emalj är tunn fär jag får ont ganska ofta när jag äter. nu gör det ont på båda sidorna så jag får tugga med framtänderna :S hoppas flour hjälper annars får jag ta och besöka tandläkaren. ska kanske fixa sån där tandförsäkring först fall det inte bara är emaljen :P men jag har ju aldrig haft hål innan så varför skulle det vara det nu?
flour flour flour!!

jag är rastlös också. har vart det typ hela dagen :P det är nått fel på mig för jag vill alltid hitta på något eller umgås med nån :O jag är sällskapssjuk.

bara 11 dagar kvar till Barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0