Sommar-X

igår när jag cyklade hem från praktiken (som förövrigt var min sista dag) så fick jag abstinens efter godis! :O då menar jag inte nån craving utan riktig abstinens! hemköp va ju stängt och det enda jag hade hemma att äta på vad ett äpple och lite flingor.

köpte mig en påse godis och cola idag dock :D gott!!

var uppe på campus valla förut med för att köa till biljettsläppet till Sommar-X 2010 som va kl 12.00 :D var på plats 9.45 typ-ingen kö! jag som trodde att kön redan skulle ha börjat. satte mig i Colosseum och väntade. 11.30 drar kön igång. jag hamnade långt fram så jag och sara J fick varsin biljett iaf :D woho!! Zandra och Erik kom och höll mig sällskap en stund, snällt :D

Sommar-X är sista kravallen innan sommarlovet :D hela Kårallen är öppet + att dom satt upp så man kan vara ute :D hela Amfiteatern och blå havet är öppet. om jag inte har helt fel så kommer över 2000 biljetter att släppas :D nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0