sol

imorse när jag upptäckte att det va varmt och soligt ute så gick jag ut på baksidan och solade i 3 timmar. så sjukt skönt! lyssnade på musik och la patiens på saras iPod touch. fick allt lite färg med :D inte illa!

fixade lite mat när jag kom in och sen la jag mig på sängen och kollade på en dokumentär om D.B Cooper och sen greys avsnittet som jag missade igår pga bion :)

nu ska vi snart cykla in till stan för att köpa lite alkohol. vi ska fira Daniel i korridoren imorgon, han fyller 25 idag :D grattis! blir ingen utång för mig imorgon dock, det har jag inte råd med men ett par cider får det allt bli :D vi ska ju trots allt fira!
ska även köpa 3 extra. hade tänkt sitta ute med sara och förhoppningsvis några till och dricka lite cider, chilla och tjöta :D myyyys!

är verkligen glad över att jag har vart ledig nu när värmen är här :D + att det bara är 3 veckor kvar tills jag drar till Barcelona! woho! jag är på bra humör idag kan man säga :D tentan som jag fick G på också gör inte saken sämre :P

ska verkligen bara chilla och ta det lugnt i Barcelona :D längtar!! ligga på stranden, promenera runt i fina parker och inne i stan, käka god mat :D sen är det nog oundvikligt att ungå party också men jag är inte den som är den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0