seminarie

har verkligen blivit en rivstart igen i skolan nu när praktiken är slut :O usch! var inställd på 2 dagar i skolan men det blev 4 heldagar och imorgon skulle vi igentligen träffats också men vi unnar oss en ledig dag, skönt! :D

seminariet idag var en aning kaotiskt. läraren hoppade på en av grupperna och totalsågade den :O dom fick ett U inför alla andra, väldigt onödigt!
vi skulle redovisa det vi hade kommit fram till precis efter sågningen så vi va ganska nervösa eftersom vi inte var jätteförberedda, vem är det till seminarie liksom :P men läraren tyckte att vi va bra och att det vi tog upp var relevant och bra :D ett G alltså men kanske med nån komplettering vilket man får stå ut med.
1 seminarie avklarat, 3 kvar! dock bara ett kvar att förbereda men det ska vi ta tag i nästa vecka :D

när jag kom hem förut och gick in i trapphuset så stank det brännt eller nått! gick upp för trappan och tänkte "det förvånar mig inte om det är från min korridor", öppnar dörren till korridoren och måste nästan håla andan av lukten :O vad fan har dom lyckats med nu?? :S det luktade typ brännt gummi eller bränd plast, fy fan! kan ju meddela att det stinker än!

har vart hos sara med och käkat sparrissoppa och kollat film. sara ville se När lammen tystnar så det fick man ju gå med på. förstår dock inte hur hon kan se dom filmerna om och om igen och fortfarande tycka att dom är bra :O jag har inte sett alla men vill inte se dom heller :P sen kollade vi på Kniven mot strupen :D Alexander är ju så sjön!

slog rekord i att köa på hemköp förut med. 35 minuter! :O kön gick från kassan till väggen på andra sidan! nösta gång jag får brev om nån inbjudan till nått på hemköp så ska jag lägga datumet på minnet och INTE gå dit den dagen :P

nej, om man skulle ta och sova nu så man är pigg imorgon för då kommer Sandra K på besök :D ska bli jättekul att få träffa henne igen, det va ett tag sen.

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0