klänning

hade inte mycket att göra förut så jag gick in på HMs hemsida och kollade lite. klickade mig in på klänningar och sen den :D DEN klänningen! jag har letat efter en snygg långklänning ett tag nu och där är den!!! och den kostade bara 99 kr :O bestämde mig på 2 sekunder att jag skulle ha den så jag klickade mig vidare till kassan där jag stöter på ett problem, man måste handla för minst 190 kr :S vafan! om jag bara vill ha den då och inget annat? skulle ju inte tro att den finns i butik för 99 precis.
sååå, sara, gå in på HMs hemsida och hitta något du vill ha så beställer vi tillsammans :D jag MÅSTE ha denna klänning! zandra, du får gärna också kolla :D ni andra som läser får givetvis också kolla :D

denn är det fast med svarta ränder :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0