guten morgen

fan, det där med kortena funkade inge vidare :( tre stycket har lossnat och flera är på väg att lossna. orkar inte sätta upp dom igen för dom kommer ju bara lossna igen :P när alla har trillat ner eller när så många har trillat ner så det ser fult ut så ska jag göra som zandra och köpa ramar till korten istället :D

nu har jag precis käkat frukost. gjorde mig en mugg med te också som jag tog med in på rummet, mmm! ska snart ta en dusch för kl 12 så ska jag och sara ta en peomenad upp till skolan och hämta min cykel...om den står kvar :P
såg igår att den inte stog utanför huset och kom på att jag cyklade till skolan i fredags men sen tog jag ju tåget hem i lördags och hade inte en tanke på cykeln.
men den står inte inne på själva skolområdet där alla går och cyklar utan den står vid busshållplatsen där det förhoppningsvis rör sig mindre folk :)

ni får ursäkta mitt feta hår, jag ska göra något åt det aldeles strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0