fy!

i den kylen där jag har min mat så har det börjat lukta konstigt :O har ingen aning om ifall det är någons mat som SKA lukta så eller om det är något gammalt, det luktar röv! och då underdriver jag! nu är det såhär att lukten sätter sig på smaken på min mjölk! jag kan inte dricka den om paketet är öppnat :O jag kan dricka om jag precis öppnat ett oöppnat mjölkpaket får då har lukten inte kommit åt. och jag som älskar mjölk!!!
så nu när jag kom ut och skulle äta frukost, chrunsh (stavas?) och mjölk så luktade jag på mjölken innan jag hällde i den och det luktade faaaan! fick hälla ut den :O öppnade ett nytt paket men denna gången hällde jag över resten av mjölken i en ramlösaflaska! hoppas på att den är tät och inte tar åt sig lukten och börjar smaka illa!

kokade också ägg som jag nog måste kasta, dom smakar också skit! sitter nu med en eftersmak i munnen som man skulle kunna spy av! fyyyy fan!

nu ska jag borsta tänderna, håll tummarna för att smaken försviner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0