film

cyklen stog kvar :D sicken tur!

imorgon börjar den älskade praktiken igen :D tre veckor av lycka! undra om det är några patienter kvar som va där under min förra period. skulle vara kul att se om/hur mycket framsteg dom gjort med sin reabilitering :D
klippte naglarna och tog bort nagellacket imorse med så nu är jag fit for fight! fasen vad kul det ska bli :D matlådor har jag fixat nu med.

ska kolla på film nu tänkte jag. The Boondock Saints. Fick tips av Andreas på facebook och jag har ju aldrig sett dom så varför inte :D fick massa andra tips också men dom har jag redan sett. förutom die hard filmerna, ska se dom också :D

ikväll blir det soppa med sara och en film till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0