5 km

det blev 5 km :D på söndag ska vi testa att springa liiite saktare och sen fortsätta på 2,5an och se om vi orkar 7,5 :D det vore nice! en hel del sitter ju i huvudet så man får inte vika ner sig! jag va nära på att göra det idag för jag visste vilken backe som väntade på slutet men jag gav mig fan på att fixa det och det gjorde jag :D

tvätten är klar denmed så nu ska jag bara vika den, lägga in den, bädda rent i sängen, damma, dammsuga och städa toan :D men det får bli senare.
ska duscha först och sen ska jag och sara ta en sväng in till stan, sara behöver linser. vi vet att det är röd dag idag men vi hoppas på att det kanske är öppet en stund iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0