17 dagar

hjälp mig! vad ska jag hitta på till frukost imorgon?? jag har ingen mjölk hemma och hinner inte gå till hemköp innan dom öppnar för jag ska tall skolan, fuck! jag har tre alternativ: 1. Flingor utan mjölk, 2. Gröt utan mjölk, 3. Skita i frukost och springa till supermarket i norrköping när jag kommer fram. det är dock inte kul att köpa frukost på supermarket det första man gör när CSN kommer :P hur illa det än är så får det nog bli gröt utan mjölk imorgon och med vatten till :S usch det låter inte ens lite lockande men vad har man för val när man glömmer handla mjölk när man väl är på hemköp och handlar? :P
ett fett "dagens I-landsproblem" på denna.

nu ska jag göra mig iordning för sängen och hålla tummarna för att det blir lättare att somna idag, igår var jag jättevarm!

btw, bara 17 dagar kvar till barcelona nu :D wiiiii! jag och gustav har inte träffats på 3 månader nu så jag typ längtar ihjäl mig :O

dags att nana, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0