100530

gårdagens utgång kan nog har varit det sämsta jag vart med om. hade haft mycket roligare hemma på soffan fär mig själv framför datorn typ. nej usch! Pitchers går jag aldrig mer till :O håll er borta därifrån!

nu har sara och sandra somnat här också. dom har kollat på family guy medans jag skrivit lite grejer till en rapport som ska in nästa vecka. det va ingen som sa till mig att sätta på nästa avsnitt när detta tog slut och det är ingen som svarar när jag pratar med dom :P ska man lämna dom här och kila hem till zandra tro? :P det hade ju vart lite kul :D då skulle dom nog undra vart jag tagit vägen sen när dom vaknar, hihi :P

nu är det bara 11 dagar kvar till Barcelona med :D wiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0