100525

det blev gröt utan mjölk och ett glas vatten till frukost imorse. det skulle kunna vara det vidrigaste jag smakt :O till gröt MÅSTE man ha mjölk :O åt inte upp allt men jag höll mig till lunchen. trodde inte att vi skulle vara i skolan såhär länge idag heller så matlåda hade jag såklart inte med mig. dock var detta en utmärkt ursäkt att käka lunch med sara och rebecca på Paus i en av galleriorna i norrköping :D jag är helt kär i Paus :D man får kombinera sin egen sallad. grunden är vanlig grönsallad, gurka och tomat sen får man välja 6 saker till att ha i + dressing :D hur gott låter inte det?! jag tog kyckling, pasta med pesto, sparris, broccoli, ägg och...hmm, tror jag böev snuvad på ett inehåll, han tyckte kanske att jag funderade för länge på vad jag ville ha :P det finns massa: bönor, räkor, ost, skinka, rostbiff, pasta you name it!

måste få tycka lite synd om mig själv med :P imorse så stog termometarn på 18 grader. jag hade lagt fram jeans vilket jag absolut inte ville ha i värmen + att det va strålande sol :D termometern stod på typ 21 efter en stund. jag drog på mig jeansshorts, linne och en tjocktröja och cyklade iväg till bussen. satt i skolan fram till lunchen och n'r jag sara och rebecca gick ut så va himlen svart. det vräkte ner när jag skulle tillbaka till skolan :O när vi väl va klara i skolan så gick jag i kylan mot bussen och åkte hem. cyklade från bussen och trodde jag skulle frysa ihjäl :O väl hemma så ser jag att det bara är 9 grader ute :O fan vad kallt!
håll tummarna för att jag inte blir sjuk!
jag hatar att klä mig på mornarna för antingen så är det kallt då så man tar på sig massa och så blir det fööör varmt på dagen annars blir det som idag, fy!

bara 50 minuter kvar till desperate housewives. har väntat på det sen jag kom hem typ. hatar att bo själv, det är så långtråkigt och man har aldrig nån att prata med.
synd att jag bor i ett så litet rum och att jag pendlar annars hade barro varit världens bästa sällskap :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0