100513

jag sara och zandra var ute och sprang igår, det gick kanon! det fick bli en mjukstart med tanke på att både jag och zandra vart sjuka men vi orkade iaf med 3,5 km.
ska möta upp sara 10.30 för en löprunda till :D får se hur långt man orkar idag om det kanske blir 5 km :)

håller på att tvätta med. att tvätta tidigt på vardagar är det bästa, alla 4 maskinerna är lediga då :D har i fyra maskiner nu men det blir två till. en med ett par vita trosor som jag vill ska vara vita så dom tvättar jag för sig själva och så en med en kökshandduk som jag inte tänkte på första gången jag gick ner. men jag ska ju ändå ha i lite i torktumlaren så jag tar upp allt samtidigt sen, smidigt och bra :D

btw, jag har namnsdag idag också så nu får ni säga grattis :P dock är det bara mitt andranamn Linnea men i övermorgon är det Sofia :D täta namnsdagar blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0