tråååk

idag har jag verkligen insett den STORA nackdelen med att bo ensam :O ingen att prata med och inget att göra! usch! jag är verkligen en sällskapsmänniska! har suttit i soffan framför datorn hela dagen och rullat tummarna/stampat med ena foten i golvet typ.
blev inget norrköping idag, sara kunde inte så vi ska ta det imrogon istället :D sara åker med mig hem efter skolan och så sover hon här så åker vi tillsammans till skoan på onsdag :D
hopaps verkligen pluggandet går bra imorgon :D

måste även säga ett stort GRATTIS till sara som klarade farmakologitentan :D är så glad för din skull!! :D

kan ju även meddela att jag är pank nu! va på hemköp och handlade förut och skulle någon kunna förklara för mig varför jag handöade massa skit som jag hade kunnat vänta med till den 25e :O nu bodylotion, nya saker till thaigrytan ("det kan ju vara bra att ha hemma"), en visp och sen köpte jag cremefraiche med smak av chili och paprika  som jag tänkte ha i köttfärssåsen imorgon bara för att lyxa till det :P
aja, nu är det bara att bita i det sura äpplet och hoppas dom 10 dagarna till CSN går fort :D går ju i skolan varje dag så det ska nog inte bli några problem :D

jaha, så vad ska man hitta på nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0