sprungit

vaknade 8.40 och va hyffsat pigg :D drog på mig mina nya löparbyxor och nya springskorna och gav mig ut på en löprunda :D har ju inte sprungit sen i somras så det va sjukt jobbigt men cred till mig för jag stannade inte en enda gång :D
när jag kom in så hade jag väldigt ont i halsen, typ som halsfluss x 2 :O men nu har det gått över som tur är :P även eftersvettningen har slutat så nu kan jag ta en dusch och sen gå ut och käka frukost utan att korridorskompisarna måste lukta på min svett :P

ska till norrköping sen och plugga med sara inför läkemedelsberäkningen som vi har tenta på om en vecka. satt och räknade lite i lördags och då gick det förvånansvärt bra :D om man inte tänker på vad som är dos, mängd versam substans eller styrka så kan jag ju :D det andra rör bara ihop! skulle kännas skönt om man fattat allt klockrent redan idag så att man kan räkna på i en vecka nu och sen sätta tentan!
grejen med tentan är att man måste ha ALLA rätt för att bli godkänd så man känner en viss press men å andra sidan så kan man förså varför, det kan ju gå väldigt illa om man i en riktig situation räknar fel och sen ger det till en patient.

nej ni, dags för dusch och sen frulle. till frukost idag blir det lax :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0