spriiing!

japp, då har man sprungit igen med zandra :D vi är typ bäst! nu blir det en dags vila sen är det på med skorna igen på onsdag :D

ett tips till alla som vill börja träna men som inte kommer igång: investera i nya snygga, sköna och praktiska träningskläder! det är väl inte konstigt om man inte vill träna om man inte gillar det man tränar I ? eller har jag fel?

sånna här tighta löparbyxor är underbara :D det är snyggt, bekvämt och man kan röra sig helt fritt utan att nått är ivägen!
överdragströjan är ju inge vidare snygg men när det blir varmare så åker det på ett snyggt träningslinne istället :D fast överdragströjan är iofs inte så pjåkig, den påminner ju mig om hur grym jag va när jag spelade handboll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0