promenad

det blir alltid så ljust i mitt rum på morgonen när solen går upp :O man vaknar väldigt lätt så igår när jag skulle sova så tog jag på mig min ögonlapp (eller vad det nu heter) som jag fått av gustav :D tyvärr så har jag sovit ganska hackigt inatt ändå men imorse när jag vaknade 8.40 och drog bort ögonlappen så gjorde det nästan ont i ögonen för att det va så ljust :P tänk er vita väggar + ljusa persiener + sol.

har ju vart vaken ett tag nu och jag har verkligen ingenting att göra :( sitter och väntar på att klockan ska bli typ 13.30 så jag kan börja göra mig iordning. jag sara och zandra ska ta en promenad till stan för jag måste köpa nya springskor :D sara och zandra har redan tagit första löprundan och jag kunde inte följa med eftersom jag inte har några springskor. så imorgon blir det min första löprunda med både sara och zandra :D får nog bli en mjukstart dock men jag satsar på minst 3 gåger i veckan :D måste få tummen ur nu så jag inte bara sitter i soffan framför TVn och datorn :O mina tankar går ungeär såhär: "RÖR PÅ DIG FÖrFAN" så det är väl bara att lyda :P

det är minus 0,6 grader ute i skuggan så då borde det ju vara några plusgrader i solen? :D idag känner jag mig optimistisk och tar vårjackan! frågan är bara om det blir skinpajen eller den marinblåa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0