plugg

åkte med zandra till campus imorse och pluggade en stund, skönt att få något gjort! ska även räkna lite mer men det gör jag imorgon :D nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen!

var ute och sprang nyss med sara. så otroligt skönt när man v'l är inne igen :D underbart! 3e löprundan denna veckan + en till på söndag antagligen :D jag kan gott kosta på mig en godispåse!

ikväll ska vi hem till anna. man ska ha med sig lite mat så att man kan smaka på fela olika saker som folk tagit med sig :D ska bli kul!

nu ska jag duscha innan jag kan käka. när man bor i korridor så kan man inte alltid gå runt och se ut/lukta hur som hellst :P



löparkläder på! mycket skönare att springa i tighta byxor än vanliga mjukisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0