phu!

nu är jag äntligen klar med allt jag skulle göra idag :D

kom hem från skolan och ringde egirs angående besiktning av lägenheten och jag behöver tydligen inte vara med, skönt! fick även reda på att man inte skulle ha sagt upp elen förrns kontraktet går ut isf måste man lämn nycklarna :O så det är väl bara att bege sig till mjölby innan månaden är slut och lämna dom och sen är det bara att hoppas på att jag slipper mjölby :P
åkte sedan hem till sara och lånade hennes verktyg så jag kunde höja sadeln på cykeln, det gick ju knappt att cykla på den :P eller ja, sara var det väl som fixade :D ska bara höja styret lite med för jag har fixat en skiffnyckel som klarar det, saras va för liten.
cyklade sedan in till stan, närmare bestämt till claes olsson, för att fixa ett lås till cykeln. fick bli ett bygellås. hittade även nån slags verktygslåda i 52 delar :D massa olia munstycken till skruvmejslar, skiffnyckel och olika munstycken till den med :D vet inte ens om det heter skiffnyckel men jag kallar det för det.
gick sedan till systemet för att inhandla alkohol till morgondagen. är ledig på fredag så varför inte passa på att gå ut när det är studentpriser? kanon! köpte cider åt sara i min klass också (hon är över 20 så jag köpte inte ut bara så ni vet :P ) och allt som allt blev det 10 cider vilket blir ca 5 kg :O + låset + verktygslådan. allt fick plats i min axelremsväska som jag har till skolan som tur va eftersom jag inte har ngtn korg på cykeln men guud va tungt det va! trodde inte jag skulle ta mig hem när jag slängde upp den på axeln men hem kom jag :D

väl hemma så blev det plugg. har gjort klart hälften av scenariot nu så det blir nog lite plugg i helgen med men det svåra är avklarat iaf :D skönt!
har även lagat mat och gud vad gott det blev :D fixade torsk med broccoli och hummerfondsås till det, mumma!

nu ska jag äntligen få ta det lugnt. greys ikväll så det väntar vi på :D Ben & jerry kanske gör mig sällskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0