mys!

myskvällen igår med tjejerna blev lyckad :D vi käkade tacos och sen sjöng vi singstar en stund. spelade ävern "absolut överens", kan vara världens roligaste sällskapsspel :D I love it! vid 23.20 så blev det efterrätt :D en sen sådan men det va gott! innan det hade vi mölat massa godis också!
jag somnade inte kl 22 heller, WOHO! vi drog på en film efter 00 och så slockade jag en stund men jag såg iaf över halva filmen och slutet :D vi gick och la oss vid 3 och då var jag trött :O vart vaken i typ 21,5 timmar! somnade som en stock och gick upp när jag hörde att emelie och semlan dukade fram frukost :D

verkligen en kul kväll som vi måste göra om :D

nicole frågade om vi ville åka med till tyskland och besikta hennes bil (hon är från tyskland och har en tyskregad bil). inna hon han säga att hon skulle besikta bilen så hade vi andra börjat prata om billig sprit :P hon behövde bara nämna tyskland så va vi på :P frågan är bara när man ska hitta en bra helg? isf ska vi bo hos nicoles släkt och sen även nån natt i Berlin hos hennes kusin :D nice!

dock är vi 6 stycken så jag sa att jag kunde stanna hemma om hälften av sprten dom köpte va till mig (A) :P haha! nej då, klart jag ska med, vi får ta en bil till bara :D jag kör gärna på autobahn :P


idag har jag sara och zandra cyklat in till stan för att kolla på RP. vi kom när det va typ 20 minuter kvar av matchen så det var mindre lyckat :P vi tog en promenad i kylan till sjukhuset så att jag kunde hämta kameran. dom som jobbade var avundsjuka på att jag fick vara ute i solen :P
sen gick vi tillbaka till sporthallen och sen cyklade vi hem. kan säga att det blev ett par nära-döden-upplevelser på cykeln :P dock så var mesta delen av cykelbanan fin så det ska nog inte bli några problem att cykla till campusbussen nästa vecka när mitt tågkort går ut.


dags att jäsa i soffan, har ätit för mycket godis och mer lär det väl bli :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0