LM

igår fick jag och sara hen hel del gjort här hemma hos mig :D kul att hon ville komma hit! jag sa till henne innan att det brukar va alugnt ute i köket så att vi kunde sitta där och plugga men så just igår, vilket är så typiskt, så var nästan hela korridoren ute i köket + kompisar till dom som bor här så det va allt annat än lugnt :S men det funkade ändå. vi gav upp när desperate houswives började. sen låg vi och pratade en stund :) när jag skulle sova så kollade sara på CSI men hon somnade i sista reklamen så jag vaknade vid 2 av att TVn va på och att sara sov med glasögon å allt på :P

idag har jag vart i skolan :) vi hade resurstillfälle inför tentan på måndag. tyvärr så gav den ingenting förutom en liten detalj som tydligen var väldigt viktig men utöver den så var det bara massa dumma frågor från dumma människor :P jag och sara hade redn innan gissat på vilka som skulle ställa dessa dumma frågor eftersom det alltid är dom och vi hade ju såå rätt :P

har räknat lite här hemma med men jag orkar bara inte :O att räkna matte är sjukt tråkigt! jag har aldrig inför ett matteprov räknat en massa. jag har aldrig pluggat till ett matteprov ens! iofs så behövs det räknas nu eftersom man ska ha alla rätt men jag känner ändå att om man fattat hur man gör så har man. med hjälp av sara så började jag fatta igår så nu går det bra :D sara är sjukt smart!

GREYS snart :D missa inte det gott folk!

ps. Sara i detta inlägg är alltså Sara i min klass :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh har ni också sånna underbara människor.

Typ sånna som 3 dagar innan tentan frågar om saker som tillhör grunderna eller typ om engelska "or" är att likställa med "och"

2010-03-17 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0