jacka

när jag kom hem från praktiken förut så fixade jag ugnsbakad falukorv med ost, senap och tomater :D tog ur formen från ugnen och ställde brevid spisen. en sekund senare så tänker jag "jag måste hålla emot när jag ska få ut korven" och sätter handen på den stekheta formen :P vad tänker man på då? haha! hade ju precis tagit ut den. antar att det inte bara är jag? :P eller så är det det men då bjuder jag på den!
maten blev god iallafall!

nu ska jag sy om min jacka som jag köpte :D eller sy om ska jag väl inte men jag ska byta knappar. var ju ute efter en marinblå med gudiga knappar. hittade en marinblå igår men det va marinblå knappar med så jag letade runt efter guldiga och hittade 2 kalasfina :D

visar bilder om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0