hd£!!#kjd

imorse vaknade jag kl 7 men somnade om och vaknade 7.50 :D var ganska trött men det va bara att pallra sig upp, på med springskorja och löparbyxorna och ge sig ut på en runda! lika jobbigt idag men jag ger fasen inte upp :D kondition får man tillbaka väldigt lätt och eftersom jag ju brukade ha grym kondis så borde det inte ta så lång tid. vill dock klargöra att jag är medveten om att om jag vill ha tillbaka DEN kondisen så kommer det ta tid men det är inte mitt mål.

kom in, gjorde 20 situps sen va jag död :P duschade och käkade frukost och gick sedan ut för att pumpa däckena på min cykel. kommer ut och cykelfanskapet är borta. mammas ord ekar i huvudet "du borde ha min cerisa cykel där istället så att ingen snor din". gick ner för trappan utanför dörren och ser att nån (ursäkta uttrycket) jävla idiot har tagit sig tid att kasta min cykel över ett staket och in i en buske vid cykelställen :O jag blev en aning arg. när jag sedan gått genom snön för att ta fram den för att pumpa däckena så har ju sara givetvis en high-tec cykelpump så det kom inte ens i ett litet pys! svart som ett åskmåln går jag in igen och ringer sara - mobilen avstängd. ringer igen ifall det va ett misstad, men icke. min vrede är vid detta läge väldigt stor så jag går in på MSN där jag vet att sara till 99% är inloggad, vilket hon va även denna morgon, och skriver
"du får komma hit sen och ge mig en demonstration av din jävla cykelpump!"
"och svara i mobilen när man ringer!"
har pratat med sara efter det när jag va på bättre humör :P så hon tipsade mig om cykelpumparna som sitter på A huset på Campus och med tanke på att jag cyklade dit imorse så pumpade jag cykeln innan jag begav mig hemmåt igen :D

idag hade vi samtalskonst på schemat. vi skulle kolla på inspelningen vi gjorde med en patient och jag hade kollat på min 2 dagar innan så jag ville bara sjunka genom jorden :P när alla sett min så frågade läraren mig hur det kändes och jag började förklara att jag bara satt där, inga känslor bla bla bla men att jag böev som patienten, väldigt lugn. läraren höll inte med och tyckte att samtalet va bra och att jag var väldigt lugn och sansad :D hon sa också att man blir som en "spegelbild" av den personen man pratar med och att skratta och vara yvig i ett samtal kan visa på att man är osäker :D
med andra ord så gillade hon mitt sätt att samtala :D sen får man ju givetvis anpassa inehållet i samtalet beroende på vad det är för samtal man vill föra.


imorgon så ska jag ut och springa igen :D ska dock sova tills jag vaknar eftersom jag är ledig imorgon! wiii!

frågan är om man ska börja plugga lite nu? finns ju ändå inget annat att göra :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0