god natt

dags att sova. imorgon gör jag sista dagen i skolan för den här veckan :D underbart! börjar inte förrns kl 10 heller och det enda vi har är en föreläsning på 2 timmar om lungorna.

pluggat har jag gjort idag med :D la till det jag missat på scenariot vi hade tills idag och började på nästa. nästa scenario handlar om lungsjukdomar som t.ex. KOL eller astma. hann skriva klart om astma som precis allt annat vi läser (förutom matspjälkningen) är sjukt intressant! men jag antar att det fortfarande bara är jag som tycker det är kul att veta hur kroppen fungerar? varför man får huvudvärk, varför man mår illa, varför man kräks, varför man får svårt att andas vid astma osv. :D och som vanligt så kan jag babbla på om det men jag ska spara er från det :).
haha, en kul sak bara som jag och sara J pratade om när hon lånade böcker till sara B som bara fanns på campus norrköping :D "fan vilka tråkiga böcker dom läser" "och på engelska" :P lika mycket som ni undrar hur jag kan vara så fascinerad av människokroppen, lika mycket undrar jag hur man kan vilja läsa något annat :P



saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0