flytt

igår kom pappa hit så flyttade vi alla saker till nya lägenheten :D eller rummet rättare sagt. har dock ingen mat i kylen och frysen än så jag får punga fram plånboken på lunchen :P hoppas dom har ngt gott i cafeterian :)

första natten har gått bra :) har suttit ute i allrummet nu på morgonen och pratat med 3 korridorskompisar. Daniel (från sverige), sen va det en tjej som jag inte kommer igåg namnet på men som va från Iran och en kille som hette typ Michael, frågade inte vart han va ifrån men det får jag ta och göra nästa gång man träffar han. dom andra har jag inte sett röken av än men det kommer väl.

ska ta och åka iväg till praktiken nu med, börjar 13.30. ser fram emot det även idag :D hoppas min handledare är frisk nu, vill inte hålla på att gå med massa olika hela tiden :S har iofs bara gått med 2 andra och det har gått bra men ändå. kväll idag med andra ord vilket betyder att jag ska ge en av "mina" patienter en subkutan injektion :D härligt att få träna på sånt! kommer inte ihåg om "min" andra patient hade en sån eller om den böeb utsatt men det lär ju märkas :) kul ska det bli iaf!

ha en bra dag/kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0