FAN!

jävla bajs! ursäkt uttrycket. gjorde ju min sista praktikdag idag och var noga med att få med mig allt så ni kan ju gissa redan nu att jag inte fick det :S glömde filmkameran som jag har ansvar över så nu måste jag åka en sväng till sjukhuset imogon! ORKA!!!

aja, ikväll ska jag iaf till norrköping och umgås med mina fina vänner :D ska möta upp nicole på stationen så tar vi tåget som går 17.30 och så komemr emelie och hämtar oss på stationen i nkpg kl 18 :D vi ska käka tacos + efterrätt, möla godis och chips, spela spel och kolla på film :D för mig är det en lyckad kväll om jag orkar vara vaken längre än till 22 :P håll tummarna!
guuud vad jag sett fram emot detta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0