Dagens goda gärning

jajemen, idag har jag utöfrt en god gärning och klockan är inte ens 11 än :D hjälpte precis italienaren i korridoren att ringa till tandläkaren :P det är ju en telefonsvarare man kommer till som bara drar all info på svenska så det var ju inte konstigt att han inte förstod vad dom sa :) men nu har jag fixat så dom kan ringa upp honom så han får prata med dom själv, bra vä? :D

har vart ute och sprungit idag med innan frukosten. sprang längre idag än vad jag brukar så jag är riktigt nöjd :D sprang hela vägen gjorde jag med, damn I'm good!

börjar inte förrns kl 13 idag, då ska vi ha en lååång föreläsning på 4 jäkla timmar :O frågan är om man kommer tycken den är värd att stanna på :P vi får se.

sara J ska med mig hem också för ikväll blir det party för hela slanten :D Sliver it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0