brännt!

zandra och sara tittade förbi för att kolla på greys med mig :D zandra hade popcorn med sig som hon va väldans sugen på. eftersom jag bor här så blev det ju min uppgift att poppa så jag fråhade hur länge och sara och zandra sa max 4 min. jag gick ut i köket och satte den på 3 min :D efter kanske 2 så öppnar jag mikron och det bara väller ut rök :O kan ju säga att vi har vädrat nu i korridoren och även på mitt rum. min hand som höll i påsen luktar brända popcorn även fast jag tvättat den :P ILLA! så vi kom snabbt fram till att nästa gång vi ska poppa popcorn så ska inte jag sköta det :D skönt att veta!

hoppas det inte stinker imorgon i korridoren, då får jag dåligt samvete :S

frågan är om man kanske skulle ha kastat soppåsen med dom brända popcornen i? tåls att fundera på tills imorgon, nu orkar jag inte lämna rummet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0