bestämt mig.

okej, det finns en del saker som jag har bestämt mig för att försöka göra :D jag hopaps verkligen att det kommer gå bra men jag ska nog inte räkna med att det går lika fort att ändra på som att vända en pannkaka :P

jag ska:

- sluta vara på dåligt humör! och då menar jag så att det går ut över andra. vad tjänar man på att sura, gapa och skrika? vem blir glad av sånt? ingen!
jag menar, är det något jag är bra på så är det att lägga på ett fake-smile :D det lärde jag mig när jag va sjuk.
jag menar inte att jag aldrig mer kommer att bli arg för det kommer jag, men man måste värdera vad som är värt att bli arg över. t.ex. "är det värt att bli arg på sara om hon skulle glömma att köpa mjölk till mig när hon ändå är på hemköp?" jag tror inte det va? :D

- jag ska sluta shoppa så mycket! sen jag fick CSN så har jag inte köpt något "materialistiskt" till mig själv och i vanliga fall så är det det första jag gör när pengarna kommer. så vad vinner jag på det? jo, ett kort, jävligt kort, glädjerus! detta glädjerus försvinner sedan och den där tröjan eller dom där skorna gör mig inte lyckligare. något som däremot gör mig lyckligare och som är såå mycket mer värt att lägga pengar på är att kunna hitta på saker med mina vänner :D mindre shopping - mer pengar över att göra sånt som gör mig glad :D sånt man sedan kommer ihåg för resten av liviet, sånt som ger en minnen :D två bra exempel är min resa till Barcelona och DÖMD som är om två veckor. jag ser fram emot båda!

hmmm, det kanske inte var än dom två sakerna men det är ändå två saker som kommer kräva en del av mig :D men jag ska fan lyckas! och nu när jag skrivit det här också så har jag inga ursäkter längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0