100330

har vart hos läkaren nu och alla prover såg bra ut :D kanon! nu ska jag inte dit förrns efter sommaren igen, skönt! bad även om en kopia på min journal :P läkaren blev lite bekymrad för det är inte det lättaste när allt ligger på datorn. kommer bli världens hög om man skriver ut den :P men han skulle se vad han kunde göra och han skulle höra med sin sekreterare. hoppas! :D om han ringer och säger att det inte går så ska jag iaf be om den veckan jag låg inlagd i augusti förra året. vill få lite klarhet i vad som igentligen hände under operationen :)

nu ska jag snart till skolan och ha basgrupp i 3 timmar :D kul! sen blir det 3 timmar i skolan imorgon med, det är allt för denna vecka :D vårat schema är väldigt glest från och med nu fram till praktiken, så jäkla gött :D men det lär behövas för om en vecka efter min tenta så är det dags att börja råplugga till terminstentan som är om en månad. usch!

men först måste jag koncentrera mig på tentan om en vecka :D det är omtenta på den tentan jag missade när tåget va försenat, kommer ni ihåg?

slänger in en dagens outfit om en stund :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0