100307

nu har sara varit här en stund. vi har käkat gurka och morötter med dipp och kollat på Project runway och sen Step brothers :D en lugn kväll med andra ord vilket var behövligt! ska snart gå och lägga mig, är fortfarande trött. tror det är praktiken som tar kål på en, man är inte van att jobba så + alla nya intryck och saker man lär sig varje dag, hjärnan får aldrig vila :S är ledig imorgon med och börjar sent på tisdag så jag ska nog hinna ta igen mig :D

jag är sjukt sugen på en marinblå vårjacka med guldknappar, hur snyggt skulle inte det vara? :D tänk er den med en randig tröja under, stor halsduk eller bara en sjal tillsammans med jeans och sneakers :D me like! ska hålla utkik efter en. jag har ju bara min skinjacka som vårjacka nu och den är liite kall vissa mornar när höstjackan är för varm, behöver en längre tunnare med andra ord.

dags att snutta kudden! god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0