tvätta

ställde klockan på 7 imorse för att vara säker på att kunna tvätta. vaknade lite innan 7 och klev upp, skittrött! men jag måste verkligen tvätta IDAG för om man ska tvätta och vara säker på att få nån maskin så måste man vara tidigt ute och med tanke på att jag är i skolan imorgon och på onsdag så finns det inget alternativ eftersom jag åker på torsdag morgon :D japp, om 3 dagar så är jag på väg till barcelona!

jag ska även städa hela lägenheten, bädda rent osv så att allt ser bra ut när jag kommer hem efter sommaren. jag åker ju till trollhättan så fort jag kommer hem från barcelona. ska bli väldigt skönt att få komma hem (kan bara inte sluta säga hem fast jag inte bott där på 3 år :P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0